Wednesday 20 January 2010

Omgekeerde sokken klaar!


De sokken, die ik half december opzetten, zijn klaar! Ik ben begonnen bij de teen en heb zo naar de boord gebreid. Het was leuk om eens een nieuwe techniek te leren, maar nu ben ik weer op de normale manier aan een sok begonnen. Bovendien maak ik nooit meer donkerblauwe sokken. Ik heb zoveel fouten gemaakt, doordat ik het niet goed kon zien! Bij goed licht ging het wel, maar ik neem mijn sokkenbreiwerk graag overal mee naar toe. En zodra de lichtomstandigheden wat minder optimaal waren, zag ik het niet goed. Ik ben bovendien nog half in een ontkenningsfase over de noodzaak van een leesbril...

De foto heeft Hugo zelf van zijn voeten gemaakt en hoe hij dat deed was op zich een foto waard: met zijn voeten omhoog. Het witte vlak dat je ziet is ons plafond. Zie je het al voor je :)?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...