Friday 26 February 2010

Dagje uit: handwerkbeurs



Vandaag ga ik met mijn zus naar de Handwerkbeurs in Zwolle. Met op zak mijn verjaardagsgeld, een cadeaubon voor Wolhemel, een kortingsbon voor de entree én een kortingsbon van Wolhalla! En dat, terwijl ik vaak helemaal niets koop op zo'n beurs en het alleen maar heerlijk vind om te kijken wat voor moois er allemaal is en me te bedenken dat ik dat ook kan doen met wat ik thuis nog heb leggen.

Ik ben deze winter behoorlijk productief geweest: vier paar sokken, een prachtige kantsjaal en een muts gebreid en een heel stuk haakwerk gedaan (zie foto). Ik wil in ieder geval nog leuke wol kopen om sokken te maken voor een verjaardag in mei. Dat moet wel lukken met al die bonnen :)

1 comment:

L. said...

Hey wat leuk, jij hebt ook al zo'n mooi granny square dekentje gemaakt!
Ik vond het heerlijk om eraan te werken, dit is de mijne:
http://back2basics-b2b.blogspot.com/2010/01/tatarataaaaaaaaa-hij-is-klaar.html

en ben nu met een kleintje bezig voor ons hondje.

fijn weekend,
Lilian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...