Sunday 23 May 2010

Mooie dag voor project: Wormenbak


Al meer dan een jaar heb ik dit informatieve en komische boek in huis, met het idee om een wormenbak te gaan maken. Ik deed het nog niet, omdat ik dacht dat ik het materiaal om de bak te maken niet heb en ook omdat het composteren in mijn gewone composthopen prima gaat. Waarom dan toch iets nieuws beginnen? Allereerst omdat mijn fles biologische kamerplantenmest op is en ik geen zin heb nieuwe te kopen. Daarnaast omdat ik gewoon nieuwsgierig ben: hoe werkt zo'n bak, is het moeilijk of kan een kind de was doen?

Ik ga er straks mee aan de gang en houd jullie op de hoogte met foto's en tekst de komende tijd.

1 comment:

Monique said...

Ik ken het eigenlijk niet, maar ben er wel nieuwsgierig naar. Ik hou je in de gaten! ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...