Thursday 11 November 2010

Vijftien scharen en twaalf brillendozen


Verrassende ontdekking na het uitruimen van rommellades: we bezitten vijftien scharen en twaalf brillenkokers! Het bewijs is bijgevoegd. In één van de brillendozen zat zelfs nog een verloren gewaande zonnebril. En de scharen: overal kwamen ze vandaan: handwerktassen, laatjes... Uiteindelijk raakte ik ze uit het oog en kocht dan weer een nieuwe bos van drie bij een groot Zweeds warenhuis. Je huis opruimen leert je dingen over jezelf...

9 comments:

Anonymous said...

Je kan het geloven of niet precies zo,n scharenverzameling heb ik ook , alleen heb ik ze hier in Servie niet gekocht , dus om een onbegrijpelijke reden allemaal vanuit nederland hier naar toe verhuisd. Nu vindt ik het weer zonde om weg te gooien en uit bijgeloof geef ik geen scherpe dingen (dus messen en scharen weg). :Lukt het een beetje met het inpakken? Gr, Cisca, Servie

Meibloempje said...

Hahaha, die scharen ken ik!!

Natasja said...

Wow, wat een scharen en brillenkokers. Ik heb datzelfde, maar dan met plakband en pennen. Als je het nodig hebt, kun je het niet vinden en ben je geneigd om het snel te kopen. Als je opruimt blijkt dat je er een hele collectie van hebt....

natuurlijk-rijk said...

Leuke foto met al die scharen!

Teunie Luijk said...

Ha, ha, zo heb ik vanmorgen eindelijk de teil met enkele sokken eens omgekieperd en paren bijeen gezocht. Er bleken 72 paren (van 10 verschillende mensen) in te zitten :-)

Monique said...

Misschien moeten we allemaal eens een keer net alsof doen? Net alsof we al onze spullen moeten inpakken voor een verhuizing, maar het mag niet meer zijn dat dat er in tien dozen past. Wat zullen we een hoop opruimen en onnozelheden tegen komen! ;o)

Anonymous said...

Echt spannend hoor, wanneer vertrekken jullie nu?

Verbaasde me altijd waarom er scharen als 'impuls' artikelen bij Ike a lagen, naast de daim snoepjes. Maar het is me duidelijk :-)

Succes met opruimen en verhuizen strakjes!

Vlijtig Liesje said...

Wauw, dat zijn echt veel scharen! Bij ons zijn de scharen altijd kwijt. En wat hebben ze allemaal leuke kleuren.

willeke said...

herkenbaar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...